>> 2009-04-01 <<
>> 19:52:48 << 

Basic

Har äntligen kommit hem och har precis druckit en naturdiet och ätit bananer, har haft så mycket att göra idag så det är skönt att komma hem och bara ta det lugnt! Eftersom jag fick lite bråttom imorse så tog jag bara kläderna som var närmast, så det fick bli väldigt enkelt och basic idag! Jag som alltid brukar ha skor med klack tog faktiskt på mig mina vita sneakers idag också, men det kändes verkligen som jag valde rätt skor då jag klättrat upp och ner från stegar mesta dels av dagen.



Kommentarer
>>wilma<<

Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 800!(300kr (770poäng) plus en extra bonus på 500kronor som ALLA med mer än 950 poäng innan sista april får!!Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida. Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare! Dessutom hinner du ju vara med i utmaningen att få 500kronor extra i bonus!

2009-04-01
20:31:15

>>Jessica<<

basic kläder är aldrig fel :D

e de som gör att man känner sig extra fin i andra kläder :D

2009-04-01
20:59:45

Hej ! :D skifin blogg! ;) hur mår du idag?♥ lurat någon? ;)

2009-04-01
21:20:45

>>Vilja<<

Hejsan! Gå gärna in och rösta på mig på www.missemmasvarld.blogg.se så jag blir veckan blogg :D



Tack på förhand tjejen :) Kram

2009-04-01
21:33:59

Hihi, kul att du mår bra! ;) Okej, nja.. kan väl inte kalla det för lura direkt, men några små blåsningar har jag väl kostat på mig! :)♥

2009-04-01
21:48:02

>>Michaela<<

usch då..

jag so trodde den var borta i hela sverige :/

jkram!

2009-04-01
22:20:48



Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0