>> 2009-04-08 <<
>> 18:16:49 << 

En turkos tack!

Glömde att visa dessa underbara klänningarna som jag prövad på H&M förra veckan, tyvärr fanns inte den turkos i rätt storlek annars hade den fått flytta hem till mig! Tanken var väl att jag skulle leta reda på den i Luleå när vi var där men det blev det inget av, hur som helst är detta enligt mig en perfekt sommarklänning som passar både till vardags och fest.

Sen tycker jag det är otroligt snyggt med axelbandslöst, sen gjorde även bandet runt midjan och fickorna på klänningen att den blev ännu finare i mina ögon. Och priset låg precis under 300 om jag inte minns helt fel, och det är ett riktigt bra pris för en så användbar klänning. Hoppas de få in fler eller att jag hittar en liknade för den är verkligen fin!

Kommentarer
>>Jessica<<

åh vad sött den e. mysigt med fickor!!

2009-04-09
10:13:57



Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0