>> 2009-04-06 <<
>> 16:22:43 << 

Fiberwig

Imorse provade jag den nya mascaran Fiberwig som jag köpte på Lindex igår och jag måste säga att jag är verkligen nöjd med den. Borsten var helt perfekt, lagom storlek och lätt att använda. Sen så går det bra att svepa på flera lager mascara utan att det blir klumpigt och fult.

Mascaran lovar långa ögonfransar som liknar lösögonfransar och det kan väl vara att ta i, men jag upplever ändå att fransarna ser längre ut än med andra mascaror som jag använder. Och det är verkligen ett stort plus från min sida!

Kanske blir det en favorit i sminkväskan framöver!

Kommentarer
>>Foki<<

jag är också nöjd med den :) hihi



// ha en fin kväll ^^

2009-04-07
21:50:05

e den bra?

2009-04-07
22:15:05



Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0