>> 2009-04-26 <<
>> 14:04:17 << 

Mycket bättre

Underbart väder idag! Jag har varit en sväng till jobbet och även strosat runt en stund på stan i det härliga vädret, köpte lite BUS servetter på Åhlens. Jag tycker att det är mycket lättare att få ett jämt resultat av servetter än med tub eller flaska, och dessutom de som jag köper på Åhlens är verkligen kanonbra! Ett mycket bättre alternativ än att lägga sig i ett solarium, fast nån gång då och då blir det ändå för min del.
Annars så mår jag faktiskt mycket bättre, men min mage är fortfarande inte helt ok, känner mig uppsvälld och har ont. Men har några tabletter jag äter innan jag går och lägger mig så vi får väl se om det ger något resultat. Blir skönt att få komma på Vårdcentalen sen och ta en massa prover, inte så kul men verkligen nödvändigt!
Nåja nog om magen, jag har faktiskt gjort något igår kväll som jag verkligen hade förbjudit mig själv att göra- jag blekte håret hemma och helt själv! Köpte färgen för länge sedan men den har stått stående på bordet i toaletten fram tills igår. Jag kunde verkligen inte låta bli då jag tycker det är så otrolig fint med blont hår och dessutom är det ännu finare nu mot sommaren. Skulle ju egentligen få hjälp av söta L, men kunde inte alls hålla mig till idag!

Nyfiken på resultatet?


Kommentarer
>>Beth<<

fin design!

2009-04-26
15:39:37

>>Matilda<<

Ja jag vill gärna se hur det ser ut :) Jag blonderade mig varje sommar fram till förra året, kände inte att jag passade så bra i de hehe. Men jag tycker det är riktigt fint med blonderat hår och speciellt när det blir solblekt.

2009-04-26
21:59:22

>>Athena<<

åh ja nyfiken som få :D

2009-04-26
23:34:20

>>Stella<<

VIlket märke är det på BUSen? :)

2009-04-27
10:23:45



Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0