>> 2009-04-06 <<
>> 16:25:57 << 

På väg hem till mig

Hade ju tänkt pröva jeans när vi åkte till Luleå men eftersom jag började må så otoligt illa blev det inte mycket klädprövning för min del. Var även en sväng förbi stan igår för att hämta nycklarna till jobbet, så jag passade även på att pröva lite jeans när jag lika så var i stan. Men inga av dem jag prövade satt bra så igår kväll bestämde jag mig för att klicka hem dessa 4 jeans från Nelly.

Så jag får väl hem dom nån gång i veckan, men det blir nog mest troligt att bara behålla 1-2 par om nu några passar överhuvudtaget. Men jag håller verkligen tummarna, känner nämligen att jag är i stort behov av jeans just nu!


Kommentarer
>>emelie<<

ja läs den

2009-04-06
19:20:20



Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0