>> 2009-04-30 <<
>> 05:46:15 << 

Tidig morgon

Godmorgon allihopa! eller är det bara jag som är uppe pigg som en mört den här tiden? Egentligen hade jag tänkt stiga upp 7.00 vilket är nog tidigt för min del då jag oftast sover till 9.00, men eftersom Nova väckt mig flera gånger i natt beslutade jag mig för att stiga upp. Fast jag är likaså pigg och har en hel massa som sak göras här hemma så jag klagar inte, sen är det även min sista jobbdag för i veckan. Jag gick förresten på VIP kvällen igår eftersom jag inte alls var förberedd på att det skulle vara igår så missade jag både god mat och utgång på Kalles, men jag fick i alla fall shoppa lite! Köpte tidigare idag även en inpackning till blont hår som skyddar mot UV strålar och nå klet för att få ner hår som sticker upp, visare allt lite senare.


Hoppas ni får en underbar vaValborg allihopa!

Kommentarer


Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0