>> 2009-04-29 <<
>> 14:05:44 << 

Update

Hade tänkt stiga upp tidigt idag eftersom jag gick och la mig så tidigt, men blev ändå så att jag låg kvar i sängen till 9.00 och sedan vara det bara att snabba på för att hinna allt innan jobbet. Nu befinner jag mig på jobbet och jag håller på för fullt med att hänga om SNÖ smyckena men jag blir verkligen aldrig nöjd så jag lär säkert hålla på länge till. Sedan har jag planer på att flytta om lite i butiken men jag får väl se vad jag hinner med efter smyckena.
Annars händer det väl inte speciellt mycket, fundedrar på att gå på VIP kvällen som Gallerian annordnat ikväll för personalen som jobbar här. Sen blir det väl att städa upp hemma inför helgen, jobbar bara kort dag imorgon och sedanär jag ledig tre dagar! Allt bra med er idag då?


Kommentarer
>>Madicken<<

Allt bara bra här :)

Fin blogg!

2009-04-29
17:14:52

>>Debbie<<

Va kul att fixa i butiken! Jag har mått dåligt idag, tror jag håller på att bli sjuk :/

2009-04-29
22:10:18



Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0