>> 2009-12-12 <<
>> 15:18:43 << 

Arg

Jag är så otroligt arg...att det finns inte, fick hejda mig för att inte börja storgråta här på jobbet. Men att bli tillsagd av en människa jag knapp känner är ingen höjdare.

Personen har inget som helst att göra med mig men kunde ändå inte knipa käft...Denna person vet hur läget är och har ingen som helst rättighet att rätta mig! Och det dumma är att jag aldrig kommer på något bra att säga när det väl gäller. Men visst jag borde inte bry mig då jag vet att jag gör det rätta, men jag kan ändå inte låta bli att bli arg då denna person förstört flera minuter av denna annars så underbara Lördag...

Jaja nu har jag fått det ur mig, får bara ta och lugna ner mig nu:)

Kommentarer


Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0