>> 2009-12-11 <<
>> 17:19:20 << 

Klantiga jag:P

Hade en kund här i butiken för en stund sedan, hon köpte örhängen som hon vill ha inslagna då det var en julklapp. Medans hon drog kortet så slog jag in paketet, la ner den i påsen tillsammans med kvittot och inget mer med det. Tills jag efter en lång stund efter hon gått upptäckt att örhängena låg kvar på disken bland pennorna som ligger där. Jag glömde alltså att slå in örhängena!! Det dumma var att när jag vänt asken upp och ner för att börja slå in paketet tänkte jag att asken var lätt för att innehålla något, men efter som jag var säker på att jag lagt ner örhängen tittade jag inte ens efter...

Och värsta med allt är att detta misstag inte kommer att upptäckas förrens på julafton då kompisen öppnar paketet och inser att det är tomt. Bara hoppas att de kan skratta lika gott som mig åt saken senare, hur som helst får jag hitta på någon typ av ursäkta för att jag är klantig present eller nåt:)

Kommentarer


Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0