>> 2009-12-23 <<
>> 15:47:24 << 

Ledig:D

Idag när jag var på väg till jobbet lyckades jag halka och ramla omkull två gånger!! Och båda gångerna var när jag var på väg över en väg, första gången halkade jag och hamnade på rumpan och andra gången var det knäna som fick ta smällen! Men det är skornas fel att jag åker runt som Bambi när jag är ute och går, har aldrig varit med om halkigare skor...dessutom är det faktiskt vinterskor!

Annars så har jag varit på Hårstudion och fått håret klippt, mest för att fixa till luggen men det blev en helklippning av håret då det var ordentligt nött. Sen hann jag även förbi H&M en snabbis innan jag gick tillbaka till jobbet.

Annars så händer det inte så mycket annat, ska jobba till 19.00 och sedan ska jag nog förbi mormor och hämta sill sallad:) Och sedan hem och njuta av ledigheten, är ledig 4 dagar i sträck och det känns helt underbart:D

Kommentarer


Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0