>> 2009-12-28 <<
>> 16:17:52 << 

Snart nytt år!

Då var det Måndag igen och julen är över för denna gången, bara några dagar kvar till 2010:) Tror att det kommer att bli ett riktigt bra år! Förresten förra årets nyår hade jag som nyårslöfte att våga starta eget, och det är ju precis vad jag gjort. Ni får tycka vad ni vill men jag är i alla fall otroligt stolt! Jag tror att det är bättre att våga göra saker istället för att drömma men inte riktigt våga, bättre att ångra något man gjort än något man inte gjort. Vi lever bara en gång och då gäller det att ta vara på den tiden:)

Slutar snart jobba för dagen och sen är jag ledig resten av veckan, känns otroligt skönt:) Ska försöka hinna med lite saker jag inte annars hinner med och sedan framför allt så ska jag unna mig att ligga kvar extra länge i sängen på morgonen:)

Kommentarer


Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0