>> 2009-12-08 <<
>> 14:08:59 << 

What happens in vegas

Åh snart ska jag äntligen äta lunch, blir ett meal från Subland med kyckling och curry:) Helt i min smak! Blir jobb fram till 17 då A kommer och hämtar mig, sen hem och äta och bara ta det lugnt! Kanske ska jag fortsätta skriva julkorten som jag påbörjat på idag, och i år hade vi även tänkt posta dem också:P Förra årets julkort blev skrivan och klara men skickades aldrig iväg..Men det är ju tanken som räknas eller hur?



Blir nog även att se klart filmen what happens in vegas som vi började se igår, otroligt kul film:)

Kommentarer
>>Madde<<

Haha, hur kan du inte skicka iväg julkorten när karl din jobbar på posten!? ;D

2009-12-08
14:32:38



Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0