>> 2009-02-21 <<
>> 14:22:42 << 

Day update

Har haft en lång och skön sovmorgon idag, verkligen skönt att få sova lite längre än det man brukar trots att jag aldrig börjar jobba speciellt tidigt. Trots att klockan inte är speciellt mycket har jag även hunnit med en promenad med Nova in till stan, gick förbi med henne hos farmor så hon fick bli hundvakt medans jag letade jeans på stan. Och jag kan säga att jag har nästan prövat varenda jeans par i hela piteå, eller ja det känns i alla fall så. Fick med mig några par från Hansens som jag precis håller på att pröva, och jag tror jag har hittat en favorit i alla fall! Fick även med mig en mascara iconic från Dior, BUS servetter och lösögonfransar. Nu ska jag skynda mig att pröva klart för vi ska snart åka till Luleå för att se hockey!

Kommentarer


Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0