>> 2009-02-22 <<
>> 19:50:38 << 

Design

Har precis ätit mig ordentligt mätt på en hämt pizza, riktigt gott var det! Nu sitter jag här framför datorn och kollar runt på lite sidor, förresten har ni sett att ASOS har ny design på sin sida? Var ju några dagar sedan dom bytte men ändå. Tycker det blir riktigt fin men visst tar det ett tag innan man vänjer sig. Och på tal om design ska jag så fort jag har tid försöka ta lite fina bilder till bloggen, har nämligen beställt design av en tjej som gör superfina designer. Men har aldrig riktigt haft tid att ta bilder, lite svårt att ta själv faktiskt. Och visst jag behöver ju inte ha några bilder högst upp på bloggen, men tycker ändå att det ser riktigt bra ut om man har bilder på sig själv högst upp. Får väl se om jag får till några bra bilder annars får det bli utan.


Söndag= Glasögon och mjukiskläder!

Kommentarer


Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0