>> 2009-02-19 <<
>> 08:40:54 << 

Godmorgon!

Det är inte lätt att ta sig upp ur sängen, när det är så varmt och skönt att ligga kvar under täcket. Lockar inte alls värst mycket att ge sig ut i kylan. Fast det måste jag ju såklart om jag ska ta mig till jobbet, buss är inte att tänka på då jag ändå måste gå ungefär halva biten sen så går jag och bussarn mindre bra ihop. Vet aldrig på vilken sida av vägen jag ska stå om det nu inte finns busskurer, sen har jag ingen aning om vilka turer bussarna går. Så det blir att gå, men när man väl fått på sig alla tjocka vinter kläderna ochg man börjat kila iväg så går det ganska fort ändå, dessutom pratar jag oftast med mamma i telefon på väg till jobbet och då hinner man knappt blinka så är man framme!

Här är lite shopping som jag inte hunnit visa:


Tröjor Lindex 99kr st

Tee med tryck från H&M 149,50kr

Skor 499kr


Kappa 499kr Lindex

Tröja 149kr Lindex

Blev inte så värst bra bilder då jag snabb tog dom nu på morgonen, men dom duger! Kollar nu på klockan och ser att det är dax för mig att börja göra mig i ordning.

Så ha en underbar dag allihopa och tänk på att det snart är helg!

Kommentarer
>>nathalie<<

riktigt coola skor!!!!

2009-02-19
17:03:17



Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0