>> 2009-02-28 <<
>> 19:34:09 << 

Lördag 28/2

Ingen sovmorgon idag inte, igår ställde jag mobilen på 8.30 så då var det bara att kliva upp och göra sig i ordning imorse. Vi åkte nämligen i sväng till Luleå och ville vara i tid, eftersom A hade en tid att passa mitt på dagen. Men trots att det bara blev en snabbis så hanns det med både shopping och lunch. Nöjda och belåtna åkte vi hem, dock gick jag in en sväng till stan här eftersom jag skulle leta reda på turkosa ljus. Tyvärr hittade jag inga men lite annan shopping blev det ändå. Annars har jag vilat lite, har haft huvundvärk nu till och från i flera dagar så jag dricker Treo som vatten och hoppas att det går över tills jag ska och jobba imorgon.


Och nu är det väl strax dax att fixa nån middag och sen blir det väl antagligen att spendera kvällen framför Melodifestivalen.

Ha en trevlig kväll allihopa!

Kommentarer
>>Daniela<<

Jätte snygg frisyr!!

2009-03-01
15:18:23



Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0