>> 2009-02-18 <<
>> 17:32:21 << 

Randigt

Efter att jag har spanat in denna randiga tröja nu i flera dagar kunde jag bara inte låta bli att går förbi och köpa den på rasten idag, fick även syn på en otroligt söt vår kappa i rosa som även den  får följa med hem.



Jag gillar verkligen randigt, känns alltid snyggt och fräscht och det passar till det mesta! Denna kostade 149kr och finns även med röda och svarta ränder och finns hos Lindex. Men nu vet jag inte om det är den med svarta ränder eller den med blåa som jag köpte, tycker att min ser mer mörblå ut än den på bilden och då kanske de är den svarta jag köpt. Nåja hur som helst så är den verkligen snygg!

Kommentarer


Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0