>> 2009-02-26 <<
>> 19:29:26 << 

Scrappar

Ikväll håller jag på med scrapbooking, väldigt kul när man har mycket inspiration! Har köpt hem lite nytt papper från Rima idag och lite annat smått och gott!


Förresten så mår jag mycket bättre nu, bara lite ont i magen men hur som helt så kommer jag att vara ledig någon dag vilket känns riktigt skönt! Ibland behöver man ladda om batterierna ordentligt. Har faktiskt hunnit med en klippning idag, tog inte så mycket på längden utan klippte bara bort de nötta och så har jag blivit med en liten snelugg och jag måste säga att jag är supernöjd! Klippte mig på Cau & Co och tjejen som klippte var trevlig och riktigt duktigt, så det blir definitivt att gå dit fler gånger. Köpte även hem lite nytt shampo och balsam som jag visare senare, bilder på håret kommer också såklart! Nu ska jag fortsätta med scrappadet innan jag lessnar.

Trevlig kväll på er!

Kommentarer


Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0