>> 2009-02-19 <<
>> 14:51:17 << 

Fred Perry

Hade mer än gärna låtit denna jumper flytta hem till mig, snygg och användbar! Känns som att det är en sån där tröja som jag verkligen skulle använda ofta, då den går att kombinera på så många olika sätt. Sen är även Fred perry ett av mina favorit märken, gillar att deras kläder är stilrena, enkla och sportiga. Kom precis på att jag har flera par skor från Fred Perry som jag inte hunnit använda ännu, men eftersom det var ett tag sedan jag köpte dom och att de är mer åt vår sko hållet så får jag vänta ett tag till innan dom åker på!
Fred Perry V-Neck Knitted Jumper
För 803kr är den din och du kan klicka hem den här. Den finns även i gult och korall, men jag gillar de mörk blåa mera eftersom den kan användas året om och den är lättare att kombinera.

Kommentarer
>>Angelina<<

Jag skulle vilja ha så mycket hjälp det bara går att få. Min fråga är:



Vad hade man för kläder på 90-talet? Vad var modet under 90-talet?



Är det någon som kommer på något som var riktigt inne då, får ni jättegärna säga det till mig. Jag ska nämligen ha 90-talskläder i helgen. Men jag har ingen aning om hur kläderna såg ut då. :(

2009-02-19
16:32:52

>>Natalie<<

Spana in mitt nya tips på min blogg om du gillar smycken!

2009-02-19
16:37:55

>>Anonym<<

Skitfin, vad var det för material? =)

2009-02-19
22:12:51



Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0