>> 2009-02-07 <<
>> 12:54:32 << 

Working Girl

Sov till 9.00, steg upp och gick till jobbet och det är där jag befinner mig nu fram tills 16.00 då jag slutar för dagen. Håller på att hänga om lite i butiken, och visst är det kul med lite förändring. Men det tar tid och så är det inte alltid man har den där super inspirationen och bara springer fram och tillbaka och hänger upp alla plagg och allt blir bara helt perfekt. Men skam den som ger sig, tror det kommer att bli riktigt bra när jag är färdig! Och hur det går med mitt shoppingstopp? Det går alldeles utmärkt, och nu är det bara 18 dagar kvar!


Kommentarer
>>Maria<<

Jag ska kolla på schlagern ikväll och bota min förkyning :)

Ska du kolla på schlagern?

Kram

2009-02-07
19:40:59



Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0