>> 2009-07-11 <<
>> 11:28:15 << 

2 dagar kvar

Nu är det till att njuta fullt ut av dessa två dagar för på Måndag är semestern slut och jobbet kör igång igen! Men jag tror det blir mer roligt än jobbigt att börja om igen, för visst blir man lite rastlös av att bara slappa i två veckor. Nåja idag skiner solen på riktigt bra och det passar utmärkt då det vankas festligheter i Bodsjön med trevligt folk och mycket gott att dricka! Fast innan festligheter har jag lite ärenden att uträtta i stan och sedan ska jag göra en sista behandling av håret, färgning och en ordentlig inpackning. Bara att hålla tummarna att det blir bra nu, men det tror jag säkert!


Kram på er!

Kommentarer
>>Pernilla<<

Tjoohoo



GRATTIS TILL FÖRLOVNINGEN!! :))



KRAAAM

2009-07-13
16:52:27



Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0