>> 2009-07-10 <<
>> 15:21:33 << 

Blekning

Sitter här med genomblött hår och väntar ivrigt på att det ska torka så jag kan slänga på en ordentlig blekning, har nyss suttit med inpackning över en timma för att få bort mina gråa hår som orsakats av silvershampo. Och tyvärr är det bara fläckvis som är grått, resten är gult och vitt och ja ni hör ju själva att det är inte alls är det minsta vackert! Så en blekning kommer att bli kanon, eller åtminstonde kommer det att bli mindre grått och sedan kommer jag mest troligt att behöva inhandla lite färg för att få bort det gula. Och efter den färgningen så kommer mitt hår förhoppningsvis se ut som jag vil ha det! Så önska mig lycka till...


Kanske skulle man ta och bli brunett igen?

Kommentarer


Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0