>> 2009-07-28 <<
>> 22:19:12 << 

Längre hår

Fick helt plötsligt för mig att jag vill ha långt hår och självklart blev jag otroligt sugen på att klicka hem ett Clip-on set från Rapunzel. Har tidigare använt mig av Clip-on och jag tycker att det har funkat ganska bra, tycker fördelen är att man kan lätt sätta fast och ta ut själv.


Såg att man kunde få leveransen redan imorgon (hade ingen aning om att det kan gå så fort)  om man valde Express som frakt, oj oj vad sugen jag blev nu!

Enda minuset jag ser är att det är väldigt svårt att se färgen på håret, jag gissar att det lätt kan bli fel då man beställer via internet. Sist jag köpte hår så handlade jag det när jag var på besök i Sthlm och det var ju helt klart lättare, då jag både fick pröva och hjälp att hitta rätt nyans.

Nåja nu återstår det bara att se om jag kan låta bli eller inte:p

Kommentarer


Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0