>> 2009-07-20 <<
>> 15:49:03 << 

Nelly i brevlådan

Hittade ett paket från Nelly i brevlådan, snabb leverans dock blev jag aningen besviken när jag nyss testade dem. Den svarta klänningen med rosor på från Rut m. fl satt inte alls så där tight och snyggt på bilden och den andra från Rare såg ut som en gravidklänning, vilket kan vara riktigt snyggt på rätt person det vill säga inte mig! Så nu är jag på noll igen och jag måste ge mig ut på jakt efter nått snyggt till helgen, kanske inte mest nödvändigt men har jag bestämt mig så har jag! Och jag ni får tycka att jag är löjlig:)


Kommentarer
>>Kajsa<<

Men åh, du vill inte sälja en av dom? Eller vad är det för stl?

2009-07-20
20:24:56

>>Kajsa<<

Kan ju prova, XS blir nog för litet men den lila bör nog passa, och jag älskar den också. Men visst ska du vara med nästa helg också?

2009-07-20
23:41:41

>>Kajsa<<

Ja, okej :) Får väl testa båda då, jag "behöver" lite nya kläder också ;) Men pdol-helgen menade jag, madde sa i alla fall att ni skulle vara med så jag räknade med det :)

2009-07-21
12:33:56



Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0