>> 2009-06-01 <<
>> 18:06:58 << 

1 Juni

Kan nästan inte förstå att det redan är första Juni, helt otroligt! Det betyder ju liksom att det är sommar på riktigt nu och att det är det bäst att passa på att vara ute och njuta av vare dag som bjuder på vacker väder. Idag har det varit jobb för min del så jag har inte så mycket att berätta, tänkte istället skriva om min helg:


Min helg har varit helt underbar och har bestått av bra väder,trevligt sällskap och massvis med jordgubbar! Fredag blev det att skynda hem från jobbet för att göra sig i ordning innan det blev middag med surströmming på menyn hos M & A. Efter middagen och massa drinkar senare så åkte vi till Bodsjön för bastubad och kubbspel och sedan en sväng förbi MAX för att fylla på magen med lite mat innan det var dags att hoppa i säng!

Lördagen började med städning av lägenheten och sedan begav sig jag och A till Fårön för att äta och umgås med mamma som varit i Piteå i helgen. Blev där flera timmar så jag hann med att klippa och färga hået på mamma och resultatet blev verkligen bra! Kvällen spenderades i soffan framför en bra film tillsammans med jodgubbar och salta kex.

Söndagen
kom mamma föbi med Milla och sa hejdå innan hon begav sig till lillebror för att vänta på taxin som skulle ta mamma och lillebror till flygplatsen! Men eftersom det var Morsdag igår så åkte jag givetvis en sväng förbi stan för att inhandla lite smått och gott till mamma och även till lillebrork så precis innan taxin kom och hämtade upp dem så fick dem varsin presentpåse av mig! Sen åkte jag och A till Bodsjön för att njuta av det underbara vädret, och även den goda maten som bjöds på! Sen blev klockan snabbt mycket och sista timmarna innan sängdags spenderades sittande framför datorn med en stor skål jorgubbar och grädde!


Blev en hel massa text nu men så kan det vara ibland..Nu ska jag hämta mat och äta lite, försöker fortfarande äta enligt Jestset metoden men det kan verkligen vara svårt att hålla under helgerna.


Kommentarer
>>Anna<<

Hej Sandra!



Jag snabbkollade lite på blondinbellas blogg och hittade det här inlägget



http://blondinbella.se/vill-du-blogga-pa-bellmese-titta-hit/#



Jag vet inte alls om du har sett det eller ens tycker att det är intressant, men jag tyckte iallafall att det kanske kunde passa dig :)



Kramar,

Anna (ja, det är den anna som du och K har typ vuxit upp med!)

2009-06-04
14:07:36



Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0