>> 2009-06-08 <<
>> 18:07:41 << 

Hej på er!

Allt bra med er så här efter helgen?

Med mig är det bara fint! Helgen har som vanligt varit helt underbar trots att jag inte gjort särskilt mycket! Blev lite shopping under Fredagen när jag ändå var ledig, ska komma ihåg att visa sen! Känner att jag ligger något efter med shoppingbilder som jag lovat...Men det kommer väl en hel drös med bilder nångång! Har även blivit att se lite film när vädret svikit, så god mat och bra filmer passade perfekt en helg som denna!

Egentligen borde jag ta och skriva ner lite filmrecentioner här! Blir nämligen att se en hel del film då både jag och A är intresserade av att se, och oftast så gillar vi samma typer av filmer också.

Så vad sägs om att jag börjar lägga upp lite filmrecentioner här?

Kom förresten på att Bluebox haft en sån där fylla i bok, där man skriver lite om filmerna man sett, men den verkar inte finnas kvar längre. Skulle vara perfekt att ha en sån hemma att fylla i efter varje film man sett, och sedan väldigt kul att bläddra i efteråt också! Fast sen är det ju inte svårt att göra en sådan själv om man känner för detk

Nu hade jag tänkt få i mig lite mat innan jag börjar med stängningen!


Kommentarer
>>Alexandra<<

¨fan vad bra du ser ut kvinna:D



kika gärna in min blogg så kan vi kanske lägga till varandra på bloglovin?:)

2009-06-08
18:17:33

>>Alexandra<<

sv_ jaha okej vad roligt hehe:)



ja har lagt till dig nu:D

2009-06-08
18:50:28



Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0