>> 2009-06-14 <<
>> 21:57:06 << 

Skön Söndag

På grund av dåligt väder (läs regn) så har hela dagen spenderats inomhus med god mat från Thaigarden och film, och jag är inte alls den som klagar utan jag är mer än nöjd med dagen! Såg klart Benjamin Button som jag började se i Fredags och nu har jag precis sett Click. Och båda filmerna var helt klart godkända men jag hade lite högre förväntningar på Benjamin Button som stundvis kändes ordentligt seg. Nåja nästa film som jag planera att köpa och se är Bolt, tror faktiskt att den är riktigt bra!


Nu mina vänner är det dags för mig att krypa ner under täcket för att få min dagliga dos av skönhetsömnen, lika bra att lägga sig tidigt och möta den nya veckan pigg och utvilad!



Godnatt på er!


Kommentarer
>>Louize<<

Fin blogg!

hhaha den där filmen har jag också sett.

2009-06-16
02:08:33



Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0