>> 2009-03-30 <<
>> 18:32:45 << 

Kvällens planer

Nu är jag äntligen klar med min lista och snart är det dags att börja bege sig hem, fast först blir det att åka förbi Ica och handla och en snabbis förbi farmor och hämta lite saker. Sen blir det hem och göra middag, som vanligt inget mer avancerat än mackor fast tror nästan att det får bli en fil tallrik med start till också!

Om jag har tur kan jag övertala A att se Familjen annorlunda medans vi äter, gillar verkligen alla familjerna i programmet, alla är så glada och positiva trots att dom har mycket att göra. Och man ser verkligen hur mycket dom tycker om varandra, värmen och kärleken lyser genom tv rutan och det är så härligt att se! Såg att det var Färjan samma tid och jag tror nog heller A ser det, men jag kan ju alltid försöka.
Tror även att jag ska försöka träna ett tag om jag orkar efter middagen, har varit dåligt med träning på sista tiden men det blir nog bättre!

Kommentarer

Fin header du har :)

2009-03-30
19:36:48

>>Andreas<<

Trevligt! :)



Hoppas du haft en grym måndag och en bra start på veckan! Ha det bäst.

2009-03-30
20:28:00

>>Jonna<<

Hej!

Vilken jättefin header du har!

Tror du att du kan skriva hur du har sminkat dig där, det ser verkligen bra ut både med huden och läpparna och speciellt med ögonen! :)

Kram kram...

2009-03-30
20:49:34



Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0