>> 2009-03-19 <<
>> 16:07:10 << 

Hallonröd

Här kommer bilder på myskläderna på, tog även kort på ett shortsen som jag beställde samtidigt och fick för nån dag sedan. Munkjackan och byxorna är i en härlig hallonröd färg som ni ser och dom är verkligen otroligt sköna så det kommer säkert att bli en stor favorit hos mig. Shortsen kommer jag att använda när jag tränar och även dom var mjuka och sköna.

Munkjacka 198kr, Byxor 149kr,Shorts 79,50kr
allt från H&M.

Som vanligt när det tas kort hemma hos oss, så brukar nån av djuren hamna på bild. Idag var det Albans svans som kom med på ett hörn.

Kommentarer
>>Felicia H<<

Vilken härlig mysdress :D

2009-03-20
18:17:13



Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0