>> 2009-05-14 <<
>> 22:45:06 << 

Blue dress x 5

Här kommer bilder på nya klänningen som jag lovat att visa, märket är Miss ewing som säljs i butiken där jag jobbar! Hur snygg som helst och jag ser verkligen fram emot någon festlighet så jag få tillfälle att använda den. Bättre bilder kanske kommer när det där tillfället dyker upp, nämligen svårt att få den rätta färgen att fastna på kort men ni ser ju på ett ungefär i alla fall.











Men visst är den snygg?

Förresten ser ni det röda golvet nere i hörnet? det är vårat badrumsgolv och det är verkligen gräsligt hade gärna velat ha ett ljusblått eller vitt, eller varför inte vita klinker plattor? Nåja i mitt drömhus ska det vara klinker på toaletten/badrummet så det så!

Kommentarer
>>Sanna<<

Supersnygg klänning!!

2009-05-15
10:41:04

>>Anonym<<

jättefin känning

2009-05-18
18:27:08



Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0