>> 2009-05-14 <<
>> 23:07:09 << 

Full fart

Det har verkligen varit full fart hela dagen idag för min del och än är inte dagen slut! Kort terminalen slutade fungera på jobbet så det blev en hel del samtal till supporter och andra som är mer tekniska än mig, det visade sig att det var routern det var fel på och inte alls kortläsaren. Så imorgon kommer en ny router eftersom den som används i dagsläget verkar ha gett upp helt och hållet. Skulle dock vara pinsamt om jag missat sätta in någon kontakt eller liknade!
Blev sedan att handla och hälsa på mormor som är inlagd på sjukhus, men hon mådde bra så jag håller tummarna att hon får komma hem imorgon. Blev faktiskt två vändor till Ica idag, glömde att köpa hem favorit tidningarna första gången!



Men nu så är det städning och mat som gäller för min del och sedan ska jag bädda ner mig i sängen och läsa lite, om nu Nova låter mig läsa:P

Och med det säger jag Godnatt och så ses vi imorgon!


Kommentarer
>>LIENE<<

läsa tidning är ett av det mysigaste:D

2009-05-15
07:05:51



Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0