>> 2009-05-26 <<
>> 09:05:41 << 

Godmorgon!

Vaknade strax innan 7.00 idag och sedan blev det frukost framför tvn, och jag tycker verkligen det är supermysigt att starta dagen med en frukost! Jag tror sist jag åt frukost på riktigt var när jag bodde hemma och mamma gjorde frukost och mig och lillebror, och den frukosten saknar jag! Vi hade ofta mycket frukostmat hemma och åt alltid vaierad frukost tillsammans hela familjen, otroligt mysigt! Så kanske jag och A kan forsätta med att äta tillsammans på morgonen, det skulle verkligen vara toppen!

Just det jag har ju precis tappat upp vatten i diskohon så det är bara masa sig dit och ta tag  i diskberget!

Ha en underbar dag och så hörs vi senare!


Kommentarer


Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0