>> 2009-05-13 <<
>> 21:40:35 << 

Update

Hej på er! Har varit hemma ett tag nu, men har inte orkat göra något direkt. Hur som helst så har dagen varit helt underbar, började med att åka till Luleå tillsammans med chefen för att träffa leverantören för SNÖ OF SWEDEN. Och vi fick se kommande smycken och det var verkligen många otroligt fina smycken, ser verkligen fram emot att få visa upp alla godingar för er! Sen så kommer vi förhoppningsvis till vecka få in armband i olika färger med stora pärlor och jag föll direkt för dem, helt i min smak!
Efter mötet åkte vi vidare till Boden för att se mig runt och jobba lite, träffade en som jag bara pratat med över telefon tidigare, lika glad och trevlig i verkligeheten som på telefon! Sedan kom A och hämtade mig och nu sitter jag här hemma med både inspration och två klädesplagg rikare. Kunde inte hålla mig då jag fick syn på en riktigt snygg party klänning så den fick följa med hem, hittade även en snygg topp som jag dock inte prövat ännu.


Klänningen och toppen visar jag imorgon!

Nu ska jag bara vänta på att A lir klar med spelet så vi kan äta middag snart. Kanske lite väl sent men vi brukar ändå äta ganska sent så det går alldeles utmärkt!

Kommentarer

Svar: Jaa : ) Jag beställde den vit/rosa och den orangea jag :D

2009-05-13
23:26:10

>>Petra<<

Vilken tjusig blogg du har. :)

2009-05-14
08:08:45



Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0