>> 2009-05-25 <<
>> 15:11:26 << 

Nytt i sminkväskan

Blev att köpa lite smink i helgen, har länge funderat på att köpa ögonskuggor från Makeupstore och nu när vi var i Luleå i Lördags kunde jag bara inte hålla mig när jag fick syn på hel massa underbara ögonskuggor. Tre av dem fick i alla fall följa med hem, får ta resten någon annan gång! Sen efter mötet med kvinnan igår så blev det som sagt en sväng förbi Åhlens, inhandlade både mascara och läppglans och BUS servetter.

Mascara Clinic - Åhlens
Läppglans Lancome ( lavender)- Åhlens
Ögonskuggor Makeupstore - Makeupstore
BUS servetter - Åhlens

Visst är färgerna på ögonskuggorna helt underbara?

Hittade även en palett med flera ögonskuggor i härliga färger från Isadora om jag inte minns fel, så den blir nog att spana in en gång till!

Kommentarer

åh super fina :D

önskar jag vågade använda mer färger som ögonskugga. ganska mesig av mig

2009-05-25
15:28:49

jätte fina färger på ögonskuggorna ! =)

2009-05-26
15:03:57

>>Jennie<<

Jag älskar Make up store. Ögonskuggorna är jättefina men bara burkarna gör saken ännu bättre :)

2009-05-31
17:29:31



Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0