>> 2009-05-25 <<
>> 13:29:11 << 

Update

Har precis kommit tillbaka från en snabb tur till busstationen, cyklade nämligen och hämtade ut ett paket fyllt med vita leggings som kommit. Och nu tittar jag på klockan och ser att det är hög tid för mig att få i mig lunchen som idag består av tonfisk med lite svartpeppar och citron på och ett stort glas iskallt vatten!
 
Förresten blev det en ganska lång promenad på morgonen med Nova, verkligen skönt att komma ut och gå på morgonen! Fast det är inte varje dag varken jag eller Nova kommer oss upp ur sängen förrens vid 9 tiden och då blir det nog svårt att hinna med något så en långpromenad är då helt uteslutet! Bara för oss att försöka gå upp tidigare i forsättningen för visst är det helt klart värt det!

Nej just det lunch var det!


Kommentarer


Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0