>> 2009-05-25 <<
>> 16:40:41 << 

Jetset - metoden

Började idag med något nytt och det är att försöka äta mat under hela dagen vilket jag inte gjort tidigare, då jag oftast ätit ett mål om dagen och det vid 8 tiden på kvällen! Så ni kan ju förstå att det är ovant att äta hela 6 gånger per dag, hur som helst så har jag valt att äta enligt Jetset metoden och det tror jag passar mig utmärkt! Och denna metod är indelad i 3 faser, så fas 1 pågår i tre dagar och under dessa dagar är det detta jag kommer att äta:

Frukost: Naturell lätt yogurt, 1 kokt ägg, 1 kopp grönt the och 1 glas vatten

Mellanmål: En bit lättost

Lunch: Tonfisk med svartpeppar och citron och 1 glas vatten

Mellanmål: Lätt keso och broccoli

Middag: Grillad lax med grönsallad och kokta grönsaker

Kvällsmål: naturell lätt yogurt

Än så länge har det gått utmärkt men det är bara att kämpa på! Mat är viktigt och jag vill inte förstöra min kropp, med att äta dålig mat! Att äta alla mål mat om dagen som man ska och röra på sig är det bästa i längden, tyvärr så finns det ju inga genvägar!

Kommentarer
>>cindy<<

Det där lät ju riktigt bra! Jag har oxå svårt att få in rutinen att äta flera ggr om dagen. Är det för att må bättre eller gå ner i vikt? kram!

2009-05-25
17:54:10



Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0