>> 2009-05-24 <<
>> 23:16:41 << 

Söndagkväll

Hej på er! Jag kände att en uppdatering så här på Söndags kvällen inte skulle sitta helt fel, så here we go!

Var ju som sagt ledig Torsdag- Söndag, och jag har hunnit med både det ena och andra trots att det vara vila och att ta det lugnt som kom i första hand. Torsdag och Fredag spenderades i Bodsjön tillsammans med min sambos  familj, och som vanligt hade vi väldigt  trevligt med god mat och många skratt! Sen har jag även hunnit med flera vändor på stan och in till jobbet, trots att jag är ledig trivs jag alldels för bra för att kunna motstå att kika in då och då i butiken. Igår blev det en vända till Luleå för lite shopping, en snabb vända dock men väldigt trevligt ändå. Lite fattigare och några ögonskuggor, jeans och kjol rikare åkte vi hem för att senare på kvällen avnjuta min favoriträtt: stekt ris med kyckling! Idag träffade jag kvinnan som jag skrev om tidigare och mycket riktigt så gissade jag rätt, hon ville att jag skulle gå med i Amway och det blir det inget av! Efter mötet med henne blev det lite shopping på Åhlens och sedan har dagens spenderats ute i det fina vädre och även lite hemma i soffan med lite tidningar.



Jag för en liten stund sedan i mina härliga mjukiskläder, vad passar bättre en Söndag om inte mjukiskläder och keps? Nåja nu väntar A att jag ska komma med en film som vi ska kika på lite innan det blir godnatt för idag!


Kommentarer


Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0