>> 2009-10-02 <<
>> 13:05:51 << 

3:a

Då var det återigen Fredag:D Ikväll efter jag varit i butiken så ska jag och A iväg och kolla på en större lägenhet som ligger på samma område. En tvåvånings 3:a med egen ingång, vet hur den ser ut men det blir ändå kul att fara och kika. Fast då är det 4 till som fått erbjudande så man får ju hoppas att alla dem tackar nej!

Annars blir det väl som vanligt på Fredag kvällen, mys framför tvn:) Och ikväll köper jag inte hem godis, utan det bli nog grönsaker och dipp. Har ju som sagt varit utan godis i över ett år till nu för ca 2 veckor sedan, och jag har utan att överdriva verkligen vräkt i mig godis trots att jag inte tycker det är så gott. Jag tycker helt klart att jag varit värd att unna mig massa gott men nu är det slut på det, kastade bort sista godisarna som låg kvar i skålen på jobbet sedan tjejkvällen igår...Lika bra att skippa godiset och allt onyttigt när man kan äta frukt, grönsaker och nötter. Mycket fräschare och godare:)


Kommentarer


Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0