>> 2009-10-16 <<
>> 17:52:58 << 

TGIF + rak lugg

Såg nu att det var över en vecka sedan jag uppdaterade sist! Och inte har jag haft fullt upp heller, så jag vet inte riktigt vad jag ska skylla på:P

Underbart med Fredag igen, blir nog att mysa med en taco tallrik framför idol ikväll. Sen blir det nog att spendera resten av kvällen framför tvn med något gott. Så det är en helt vanlig Fredag för mig med andra ord

Måste ju berätta vad jag gjorde i Tisdags, jo jag klippte rak lugg! (lägger ut bild senare) men vilket velande det var innan jag vågade sätta mig i stolen! Men jag vågade tillslut och är nu grymt nöjd med resultatet:)

Nej nu ska jag fortsätta fördriva tiden tills jag ska hem, hoppas ni får en fin Fredagskväll allihopa!


Kommentarer


Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0