>> 2009-10-08 <<
>> 16:10:53 << 

Nobelpris?

Jag hade nyss besök av två trevliga tjejer som ställde frågor om Nobelpriset, och jag fick verkligen känna mig dum. Kunde ju inte alls svara på deras frågor! Hur tusan ska jag veta vilka författare som fått nobel pris? Är det något jag borde veta? Nåja började tänka att jag kanske blev ställd och att jag skulle komma på svaren när dem gått men icke det!

Men jag ställde i alla fall upp! Inte bara på att svara frågor utan de fick faktiskt ta en bild på mig innan de gick iväg, trots min fuldag! Ni vet den där dagen när varken håret, sminket eller kläderna blir bra, det är en sån dag för mig idag!

Men efter att jag kommit hem och duschat, smörjt in mig med BUS och bytt om till mjukiskläder så tror jag att fuldagen blir lite vackrare:)


Kommentarer

Heej :)

såg att du hade kommenterat i linda blom's blogg, att du hade beställt från missbella.se förra veckan..

tänkte bara höra hur lång tid det tog för dig att få hem det? :)

2009-10-15
11:43:43



Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0