>> 2009-10-24 <<
>> 13:28:54 << 

The Uninvited

En trevlig kväll helt i min smak! A kom förbi tidigare och hjälpte mig att hänga om bland smyckena, sedan hämtade vi hem mat & det blev som vanligt thaimat för min del!

Vi såg lite Idol och sedan tog vi en promenad med Nova in till stan. Köpte filmen The uninvited som vi såg efter vi badat:)

Kan inte säga så mycket om filmen än att den verkade hyffsat bra, vi var nämligen båda väldigt trötta så vi fick ge upp och stänga av. Så ikväll blir det nog att fortsätta se den!




Håller på att grubbla på vad vi ska göra till middag, är verkligen sugen på en god salllad så vi får se vad A tycker om det. Tänker mig en sallad med massa gröna blad, massa tomater, mozzarellaost, oliver, basilika, låter inte helt fel eller hur?


Kommentarer


Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0