>> 2009-09-18 <<
>> 12:12:20 << 

TGIF

Jag är verkligen dålig på att uppdatera nu för tiden, kommer liksom inte ens ihåg att jag har två bloggar! Nåja jag gör mitt bästa:) Vad underbart att det är Fredag igen! Efter jag varit klart i butiken ska jag förbi Tio till tolv för att hämta ut ett paket från H&M, bland annat en jacka. Sen ska jag nog förbi L och hämta två väggdekorer som jag beställt, kommer verkligen bli fint när jag fått upp dem på väggen! Sen så ska jag bara njuta av Fredagskvällen, och om jag får som jag vill så blir det hämtmat från Thaigarden, se lite film, spela lite på PS3:) Måste komma ihåg att tända massa ljus, finns det något myigare när det är kallt och mörkt ute?


Hoppas ni får en fin Fredag:)


Kommentarer


Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0