>> 2010-04-22 <<
>> 16:21:21 << 

Blev helg tidigare:)

Slutar en halvtimma tidigare idag då jag har lite ärenden som jag måste göra innan jag åker hem, sen ska jag hem och göra klart tvättmaskinen som en kommer och köper senare idag. Oklart dock hur vi ska klara oss utan tvättmaskin i en vecka...Men det löser sig nog på ett eller annat sätt:) Sen blir det att packa och städa upp lite hemma, om man nu har någon ork till det!

En trevlig sak är att det blev helg en dag tidigare för mig:) Så imorgon är jag ledig, kommer att jobba Söndag istället men det går ju alldeles utmärkt det!

Kommentarer
>>emelie<<

Hoppas du har haft en riktigt bra torsdag =)

2010-04-22
23:05:07



Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0