>> 2010-04-26 <<
>> 19:39:19 << 

Flytten

Flytten igår gick alldeles utmärkt:) Men vi fick mycket hjälp, och det gjorde att allt gick både snabbt och smidigt! Så än en gång tusen tack till er som hjälpte till! Har dock fortfarande kvar saker i förrådet och så är gamla lägenheten ostädad, men ingen kommer att flytta in förrens första Juni. Så vi har gott om tid att hinna få det gjort. Här i nya lägenheten är det såklart också en hel del att göra men alla möblerna är på plats så det vi har kvar att göra att packa upp saker och göra det fint.

Förresten så har jag varit en sväng till Luleå idag och köpt mattor på Rusta, och det var mer än behövligt då vi bara hade en matta sen tidigare. Och den hade sett sina bättre dagar för länge sedan..Sen har jag även inhandlat gardinstänger och mera vit målar färg.

Och nu är tanken att jag ska fortsätta och fixa här i lägenheten innan jag hinner bli för trött.

Kommentarer


Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0