>> 2010-04-26 <<
>> 21:35:14 << 

Glukosbelastning & MVC

7.30 imorse hade jag tid för glukosbelastning, min andra och sista! Tog två och en halv timma, verkligen tur att jag hade sällskap av mamma:) Och det visade sig att mina blodvärden såg bra ut så det var ju verkligen skönt att få veta.

15:30 idag var jag på MVC och även där såg allt bra ut! Men tydligen måste jag bli bättre på att ta järntabletterna, så imorgon ska jag försöka komma ihåg att ta brustabletts varianten. Fick även lyssna på lillans hjärta och så fick jag magen mätt och den följde min kurva. Barnmorskan kände på magen för att se hur hon låg, och hon låg redan neråt med huvudet.

Kommentarer


Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0