>> 2010-04-24 <<
>> 12:26:05 << 

H&M

Har precis kommit hem från en sväng på stan, köpte jeansleggings och trosor från H&M:) Letade egentligen efter någon tunika eller liknadnde men hittade ingen som jag gillade. Sen lyckades jag glömma orsaken till varför jag for till stan från första början, skulle nämligen köpa några nya nässmycken från Glitter då jag tappade min sista igår!

Gjorde en liten beställning från H&M i Torsdags, så paketet borde väl dyka upp någon gång under nästa vecka. Måste säga att just nu är jag mer för internetshopping än för att trängas i butiker..skönt och smidigt att klicka hem och sen pröva hemma i lugn och ro:) Har väl mycket att göra med att jag är gravid nu och så, det känns helt enkelt jobbigt.

Men tusan vad jag längtar tills jag kan ha precis vilka kläder jag vill, och snäva jeans är något jag verkligen saknar...Om än det säkert lär ta lång tid innan jag ens vill klämma mig in i ett par jeans igen så längtar jag!

Gravidkläder är något jag verkligen inte känner mig så sugen på att köpa, för det är verkligen få som är snygga. Tycker att det är konstigt att utbudet är så dåligt, men bara att gilla läget! Än så länge kan jag ha min vanliga storlek på många plagg. Tur att modet är så med mycket leggings och tunikor nu, för det passar ju även gravida:)



Min beställning från H&M:


Kommentarer


Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0