>> 2010-12-29 <<
>> 12:29:37 << 

2, 4 & 22 dagar

2 dagar till Nyår, 4 dagar till Dopet och 22 dagar tills jag fyller år! Så nu är det mycket kul att se fram emot:) Och jag tror det mesta börjar vara färdigt inför dopet, ska och byta storlek på klänningen Minou ska ha efter själva dopet. Och så väntar jag på att klänningen jag beställt ska komma, bara hålla tummarna att den passar nu också! Sen ska i väl köpa kaffe, lite fika och kanske lite bordsdekorationer också nån dag. Kommer verkligen bli spännade de här! Måste kolla om det är nån som kan låna våran kamera och ta en massa bilder under dopet, är ju som kul att ha och kolla på senare:)

Nog om det, nu blir det lite till städning här hemma och sen är det bara att invänta att Andreas kommer hem så han kan skjutsa in mig till stan. Byte av klänningen på H&M och så ska jag eventuellt lämna in min förlovningsring då jag inte tycker att den sitter nog bra.


Kommentarer


Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0