>> 2010-12-30 <<
>> 23:51:42 << 

Parfym & julklappar

Har precis klickat hem en parfym från Kicks, kanske inte så nödvändigt då jag redan shoppat tre parfymer på stan idag. Men till mitt försvar så var det faktiskt 50% på alla parfymer jag köpt, och dessutom köper jag max 2 parfymer per år annars..Så jag tycker helt klart jag var värd dom:)

Förresten har jag även precis öppnat mina julklappar från Andreas, fick inget på julafton då han beställt sakerna och dom inte hade kommit då. Men idag så kom dom:) Ett superfint armband från Humanity i lila och två par trosor från Frank dandy!



Woman EdT
Parfymen jag klickade hem från Kicks, en bra sak med Kicks online är att man kan hämta ut sitt paket på Kicksbutiken och då slipper man ju frakt! Och ja parfymen ovan fanns inte på butiken i Piteå det är därför jag beställde den:)

Kommentarer


Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0