>> 2010-02-25 <<
>> 18:58:37 << 

Besöket på MVC

Besöket på MVC gick bra! Fick lyssna på bebisen hjärtslag:) Verkligen helt otroligt att få höra det lilla livets hjärta slå!

Fick lämna lite blodprov och allt såg bra ut, även blodtrycket var bra. Fick väga mig och visst hade jag gått upp några kilo sedan sist jag var där! Blev otroligt mycket information på den halvtimman jag var där, men som tur var fick jag med mig en mapp med all info hon gått igenom. Bokade även två nya tider, första i början av April och den andra i slutet av April.

Fick även en till tid för glukosbelastning på sjukhuset som även den är i slutet av April. Var på en glukosbelastning i början av graviditeten också, anledningen till det är att mamma har diabetes och det kan finnas risk för mig att också få det. Besöket tar 2 timmar och kändes som en evighet, innan man kom dit var man fastande i sex timmar. Fick sitta ner och vila innan första blodprovet togs, sedan fick jag dricka sockerlösning och sedan vänta i en och en halv timma och sedan togs ett till blodprov. Jag säger då det att det var tur att det fanns tv och tidningar på rummet man var i:)

Kommentarer


Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0