>> 2010-02-21 <<
>> 23:28:40 << 

Film & spelkväll

Köpte två filmer från Hemmakväll, Död snö och Bangkok Dangerous som vi påbörjat att se. Efter Hemmakväll blev det hämtmat till middag idag, hamburgare för A och thaimat för min del:) Brukar ju oftast beställa stekt ris med kyckling eller fyra små rätter men idag så vågade jag faktiskt pröva något nytt: Kycklingspett med jordnötsås och ris, riktigt gott:)



Kan ni gissa vilken film A valde?



Tog en liten paus från filmen för att spela ett spel som heter castle crashers, ett riktigt kul spel faktiskt:) Inte många spel jag fastnar för och vill spela fler gånger, men detta är absolut ett spel jag kommer att spela fler gånger!

Nu ska jag bara vänta på att A spelat klart WOW, sen ska vi fortsätta se filmen:)


Kommentarer


Du heter?

En mejladress? (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0